fredag 8 april 2011

Härliga Fredag!




Idag vill jag visa dom helt underbart söta snödropparna som bästa vännen L hade med sej häromdagen!
Vårigt som bara den!!

Kärlek!




Sen har jag ju knepat och knåpat med äggmålning de senaste dagarna...här är resultaten!


Har skrivit hebreiska ord på som betyder mycke för mej.

                                               Kan hinta att orden handlar om påsken:) bl a




                                    Nu önskar jag er alla en fantastisk början på en underbar helg!

2 kommentarer:

  1. Snövita droppar i ditt snövita hem, klart jag var tvungen att knycka dem från grannens trädgård;)
    Fina bilder din nya kamera verkar ta föresten.
    Kram L

    SvaraRadera
  2. hehe ja grannen ser dom ju ändå inte;)
    Japp jag är nöjd med kameran, bara jag som ska lära mej att ta bra bilder:D
    Kram CC

    SvaraRadera