lördag 24 september 2011

Tjingeling mitt i

Härliga helgen

Idag har det varit jobb ett par timmar och sen följde jag med tjejerna ut till stallet.

Avkopplande , men svårt att lära ut...står i mitten med hästen i longerlina och ropar till dottern:
samla ihop han! tror ni hon fattar...nä varför skulle hon!! Ner med hälarna, hitta rytmen, ner med händerna, korta tyglarna och GLÖM INTE HÄLARNA! haha på onsdag följer storasyster A med och förklarar bättre;)


Nu har vi varit i kiosken och köpt en stoor godispåse till La familia och jag valde en liten Ben&Jerrysglass att synda till det med såhär mitt i helgen!

Ha det alldeles förträffligt!

Här kommer en liten förhandstitt från köket:)


min nya kökssoffa som papi ropade in på auktionen - ett fynd!






Här kan man skymta mitt senaste projekt, fast klaffbordet har inte fått sista strykningen ännu.

Ett till fynd från auktionen, ja inte vovven utan den underbara lådan bakom:)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar