söndag 2 oktober 2011

Söndag och Oktober

Söndag är veckans höjdpunkt här i familjen - Churchday!


Den här dagen har innehållit flera bra ingredienser som: en tur med stora dottern A och lilla T . Det var sminkning och fototagning och J och jag var med som moraliskt stöd:)

Fina bilder blev det, men det är ju inte så konstigt när motiven är så vackra!

Sen blev det ju en tur till kyrkan och där var det trevligt som vanligt!

Som om inte det räckte fick vi fint besök till kvällsmaten.

Ibland är livet bara såå bra!

Här kommer ett par bilder från min veranda som fått höstskrud.







Jag vet inte hur det är med er men jag älskar verkligen kastanjer!







Hösten med sitt mörker är helt enastående för en person som jag som älskar
mycke levande ljus:)

Ha en fin början på Oktobervecka numero ono!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar