torsdag 26 januari 2012

Vi fick ju vinter till slut

Iskallt och glittrande är det utomhus, men här inne sitter jag och drömmer om våren.

Vi har varit drabbade av en elak magbacill . I snart en vecka har mina små kids legat utslagna och mitt jobb har ju som ni förstår bestått av att tvätta och städa.

Men nu ser jag ljuset i tunneln och sitter alltså här och drömmer....om en av de vackraste blommor jag vet....


























Visst är de alldeles alldeles underbara!! Dessa krispigt fräsha Tulpaner!!



Har förresten tagit tag i träningen igen och sitter här med en galen träningsvärk i benen - gött!!

Önskar er en fortsatt härlig dag!

2 kommentarer:

  1. HEj Själv
    Vad kul att Du varit på min blogg och lustigt att vi skrivit om tulpaner samtidigt =) <3 Ha det gott och jag kommer forsätta läsa din fina blogg =)
    Bettan

    SvaraRadera
  2. Tjingeling!
    Det vore ju trevligt att kunna träffas snart:-)
    Fiina tulpaner.
    Själv handlade jag hyacinter och vide.
    Vi ses.
    Kram Anette

    SvaraRadera