onsdag 12 januari 2011

Onsdag och snön faller....

                          Tjoflöjt på er !
                         Det var förstås ett supertrevligt kalas igår hos kära syster!
Alltid en energikick att hälsa på, fick många fina inredningstips och en packe underbara tidningar   med mej hem som studeras flitigt!


                                      Har ju börjat mitt "nya" slanka liv :) med lchf- metoden.
Kan ju tala om att man får ont i huvet när man inte äter som man brukar, men det kan det vara värt att bli av  med extrakilona!


Nu ska jag fortsätta med mitt lilla projekt som det kommer bilder på så fort jag är klar.

1 kommentar:

  1. Tjingeling!
    Tittar in som hastigast,för nu är jag trött.
    Ja,det var då ett trevlig kalas:)
    Hoppas vi kan kalasa snart igen.
    Nu blir det bedtime(ja i båda avseeendena)
    kram Anette

    SvaraRadera