tisdag 22 november 2011

Advent närmar sej....

Tjingeling alla adventssugna pyntare!


Själv gillar jag att vara ute i god tid - varför vänta med allt till sista minuten ??


Ofta ska det klagas på hela julen också;" ååh jag blir trött på julmat redan innan det börjar!"

Jamen strunta i alla julborden då, brukar jag tänka..

Precis som att det är lite coolt att inte bry sej liksom...

Jag struntar iaf i när andra pyntar sina hem, JAG pyntar nu;)

Idag visar jag lite pics på vad jag har sysslat med i en vecka - håll till godo!


                             Har ju målat griffelfärg på mina skafferidörrar i köket och jag är såå nöjd!





                                                                   

            Medans jag pyntar vidare så önskar jag er alla en härlig och                                                        välsignad fortsättning på veckan!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar