onsdag 30 november 2011

Hejdå November

Hej December!

Imorgon är det den 1:a December och det är en längtan utan dess like!
Lucköppning av julkalendrar och morgonmys framför tvn med tända ljus....

Idag har jag haft storstädning och jag är helt slut och bara MÅSTE pusta ut med ett glas the vid datorn:)
Här kommer lite nya juliga bilder


                  Tallgrenen var en av många som föll ner i lekparken under stormen - Tack säjer jag:)



                                                        Mitt nya hyreshus som jag är såå glad i!









 Min vackra adventsgran som förgyller min hall! Bjuder även lite på mej själv idag :) med mitt nyfärgade hår - I love!!







Ha en fortsatt trevlig vecka alla ni som kikar in! Och jag blir tokglad när ni skriver en liten kommentar!

2 kommentarer:

  1. Tjingeling!
    Oj,vad ni var i farten tidigt;)
    Fast det var ju vi också.
    Vad fint du har fixat och så snygga bilder du tagit.
    Allt blev ju jättefint.
    Blir nice med en dag i skogen idag;)
    Kram Syrran

    SvaraRadera
  2. Så vackert du har pyntat med tallgrenen och de små silverkulorna.

    Trevlig Helg!
    Marie

    SvaraRadera