onsdag 23 november 2011

Go eftermiddag fina ni!

Idag har det bakats lussebullar i detta casa - gottigt!

Var inne hos en annan bloggerska och såg dessa underbara julbilder från Danmark - ett ljuvligt hus helt i min smak!!

Titta och njut! Bilderna har jag lånat på underbara Bobedre.dk om ni vill se mera:)


Detta pyntandet är helt i min smak! Gillar inte tomtar o rött o grönt:)









Alldeles, alldeles underbart.....




Danskarna är duktiga på att inreda - helt klart!

Önskar er en fin kväll alla ni som kikar in!

1 kommentar:

  1. Ja wow! Vilket hem ..underbart ! Tänk så många olika stilar det finns .. De passar inte på alla ställen bara .. Du skrev att du ville vi skulle lämna spår efter oss .. Det gör jag nu .. Kika gärna in på min blogg .. Kallebodalantliv. Så fint du har det i ditt kök .. Vi har också målat med griffeltavelfärg på vårt skafferi .. Kram Jeanette. Kallebodalantliv

    SvaraRadera